[W1] μκ 427 : 305 Fω

    Share
    avatar
    Breeze

    Posts : 44
    Join date : 2012-06-13

    Re: [W1] μκ 427 : 305 Fω

    Post by Breeze on Tue Jun 19, 2012 9:07 am

    tobtheking2 wrote:Lol why they should take the -100 ?

    Jaden is registered for uk, so in my point of view he can play for uk Razz


    He's an ally.


    _________________
    avatar
    Bounty

    Posts : 750
    Join date : 2012-05-10
    Age : 25
    Location : Canada

    Re: [W1] μκ 427 : 305 Fω

    Post by Bounty on Tue Jun 19, 2012 12:42 pm

    Ya, we just got screwed, but can't really do anything about it. In big bold letters on the season preparation thread it says no allies but by an error from an admin an ally was registered for uk although they knew they weren't suppose to use allies and knew that.

    It's unfortunate that we get rule screwed that hard on the first week and even worse that uk has to be all cocky about it, but w/e in the end it's only mkw. We'll just counter back this week and make sure that in W6 all the correct rules are enforced.


    _________________
    avatar
    TL Kim

    Posts : 5
    Join date : 2012-06-17
    Location : Luxembourg

    Re: [W1] μκ 427 : 305 Fω

    Post by TL Kim on Tue Jun 19, 2012 9:53 pm

    lol@bounty
    my clan loses by more then 100 points, gotta find some shit to make it look onfair D:
    "comes up with the ally rule"
    GGs


    _________________
    avatar
    Bounty

    Posts : 750
    Join date : 2012-05-10
    Age : 25
    Location : Canada

    Re: [W1] μκ 427 : 305 Fω

    Post by Bounty on Tue Jun 19, 2012 10:19 pm

    EirikN wrote:
    PLEASE NOTE: Allies are not allowed in this league. Sub-clans/communities are allowed as long as there are no members in these teams that belong to another clan participating in the league.

    That thread was Last edited: Jun 7th. It was suppose to be in the main rule set but they forgot to add it in. Uk was well aware of that and took advantage of it not being the rules yet. Nothing more, nothing less.


    _________________

    Cobra

    Posts : 113
    Join date : 2012-05-29

    Re: [W1] μκ 427 : 305 Fω

    Post by Cobra on Tue Jun 19, 2012 10:32 pm

    GG´s both clans. Everything seems corect and legit. No penalties, no drama. Thank you very much!

    ~BenDK

    Penalities are only for Ap u know pirat
    avatar
    Roxas

    Posts : 32
    Join date : 2012-05-14
    Age : 26
    Location : Germany

    Re: [W1] μκ 427 : 305 Fω

    Post by Roxas on Wed Jun 20, 2012 12:53 am

    bounty dont cry omg its a shame for this IL.close pls this thread Rolling Eyes


    Last edited by Roxas on Wed Jun 20, 2012 2:23 am; edited 1 time in total
    avatar
    Bounty

    Posts : 750
    Join date : 2012-05-10
    Age : 25
    Location : Canada

    Re: [W1] μκ 427 : 305 Fω

    Post by Bounty on Wed Jun 20, 2012 1:32 am

    Roxas wrote:bounty dont cry omg its a shame for this IL. we defeat you next match with no allies xD so close pls this thread Rolling Eyes

    I'm not mad anymore that you guys used an ally, I was just informing a misguided person because he made a false accusation towards me and the rule mistake happened to be the error so I had to mention your clan.

    And I'll save that quote so you can regret it Razz


    _________________
    avatar
    Jaden

    Posts : 87
    Join date : 2012-05-16
    Location : Germany

    Re: [W1] μκ 427 : 305 Fω

    Post by Jaden on Wed Jun 20, 2012 7:09 am

    Could Ben just close this thread please? It is really rridiculous what some person write here... Rolling Eyes


    _________________

    My Roster | Youtube Account
    avatar
    BenDK

    Posts : 38
    Join date : 2012-05-18
    Age : 26
    Location : Colmar-Berg

    Re: [W1] μκ 427 : 305 Fω

    Post by BenDK on Wed Jun 20, 2012 7:12 am

    Yeah closed. Results stay as they are.

    End of crying here. Dat Allye rule will be introduced next week (normally..)

    ~Dat BenDK

    Sponsored content

    Re: [W1] μκ 427 : 305 Fω

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Fri Nov 16, 2018 9:42 pm