[W5] ĸ¢2 388 - 344 ΞR7★

    Share
    avatar
    Thomas

    Posts : 163
    Join date : 2012-05-15
    Age : 22
    Location : France

    [W5] ĸ¢2 388 - 344 ΞR7★

    Post by Thomas on Sun Jun 02, 2013 8:00 pm

    [You must be registered and logged in to see this image.]

    - Trolling was allowed
    - We both agreed not to show start ups
    - Can add pics if needed
    - Let me know your decision soon @FearZ
    - Video of the whole war uploaded soon
    - Very laggy war, as much for them as for us
    - I kinda suspect Bengi to have used their hack for making people dc ( idk if people know that video ) :
    https://www.youtube.com/watch?v=t98XjNj7N9Q
    - GGs
    avatar
    Blackheart

    Posts : 165
    Join date : 2012-06-04
    Age : 28
    Location : Mexico

    Re: [W5] ĸ¢2 388 - 344 ΞR7★

    Post by Blackheart on Sun Jun 02, 2013 8:20 pm

    Im gonna upload my videos of those races u can tell me where i did hack cheers

    cry is more than free


    _________________
    Kill or be killed.

    - Gandhi
    avatar
    Blackjack

    Posts : 80
    Join date : 2013-01-13
    Location : Dominican Republic

    Re: [W5] ĸ¢2 388 - 344 ΞR7★

    Post by Blackjack on Sun Jun 02, 2013 8:24 pm

    Hmm... Rolling Eyes
    Very interesting.
    A war with no-startup...


    _________________
    [You must be registered and logged in to see this image.]
    avatar
    Niap

    Posts : 8
    Join date : 2012-08-18
    Age : 20

    Re: [W5] ĸ¢2 388 - 344 ΞR7★

    Post by Niap on Sun Jun 02, 2013 8:47 pm

    i think necro Dc's on cm cuz they don't move in 15 seconds :?



    _________________
    [You must be registered and logged in to see this image.]
    avatar
    ElTioTotis

    Posts : 64
    Join date : 2013-01-16
    Age : 25
    Location : Tijuana, Mexico

    Re: [W5] ĸ¢2 388 - 344 ΞR7★

    Post by ElTioTotis on Sun Jun 02, 2013 8:58 pm

    [You must be registered and logged in to see this image.]


    _________________
    Obedience brings discipline, discipline brings unity, unity brings power, power is life
    avatar
    Blackheart

    Posts : 165
    Join date : 2012-06-04
    Age : 28
    Location : Mexico

    Re: [W5] ĸ¢2 388 - 344 ΞR7★

    Post by Blackheart on Sun Jun 02, 2013 9:10 pm

    u guys are just mad at NOVA

    [You must be registered and logged in to see this image.]

    The races of the dcs now tell me where i hack breh



    _________________
    Kill or be killed.

    - Gandhi
    avatar
    ElTioTotis

    Posts : 64
    Join date : 2013-01-16
    Age : 25
    Location : Tijuana, Mexico

    Re: [W5] ĸ¢2 388 - 344 ΞR7★

    Post by ElTioTotis on Sun Jun 02, 2013 9:42 pm

    #IDONTFUCKINGHACKMANG

    i bag all war


    _________________
    Obedience brings discipline, discipline brings unity, unity brings power, power is life
    avatar
    Blackheart

    Posts : 165
    Join date : 2012-06-04
    Age : 28
    Location : Mexico

    Re: [W5] ĸ¢2 388 - 344 ΞR7★

    Post by Blackheart on Sun Jun 02, 2013 9:52 pm



    ITS LAG BRO


    _________________
    Kill or be killed.

    - Gandhi
    avatar
    Thomas

    Posts : 163
    Join date : 2012-05-15
    Age : 22
    Location : France

    Re: [W5] ĸ¢2 388 - 344 ΞR7★

    Post by Thomas on Mon Jun 03, 2013 9:50 am

    Anyway you'll just show start ups next time it will prevent us to lose tops 3 or 4

    And lmao @ your vid, is it the first time you see yourself being lagged and someone dodging a red with a green ? Anyway I'll stop replying, just a waste of time Smile
    avatar
    Blackheart

    Posts : 165
    Join date : 2012-06-04
    Age : 28
    Location : Mexico

    Re: [W5] ĸ¢2 388 - 344 ΞR7★

    Post by Blackheart on Mon Jun 03, 2013 9:52 am

    Thomas wrote:Anyway you'll just show start ups next time it will prevent us to lose tops 3 or 4

    And lmao @ your vid, is it the first time you see yourself being lagged and someone dodging a red with a green ? Anyway I'll stop replying, just a waste of time Smile

    Yours please?

    Spoiler:
    [You must be registered and logged in to see this image.]

    I have hosted the past 4 wars of the IL Matches even SA asked for the last war for somebody of us to host and i did it with no problems or any dcs , and they have gone smoothly , the 1st time we play with ur dirty bad french connection you host the room and it goes with insane lags , dc's and teleports.

    And yeah i kno its a waste of ur time , since i know u must play mario kart all day since thats ur life. no lifer.


    _________________
    Kill or be killed.

    - Gandhi
    avatar
    Raziel

    Posts : 22
    Join date : 2012-08-08

    Re: [W5] ĸ¢2 388 - 344 ΞR7★

    Post by Raziel on Mon Jun 03, 2013 6:48 pm

    can't you reply with a little more respect ?
    it's not as if Thomas was flaming or talking bad to you.
    avatar
    Blackheart

    Posts : 165
    Join date : 2012-06-04
    Age : 28
    Location : Mexico

    Re: [W5] ĸ¢2 388 - 344 ΞR7★

    Post by Blackheart on Mon Jun 03, 2013 8:07 pm

    Raziel wrote:can't you reply with a little more respect ?
    it's not as if Thomas was flaming or talking bad to you.

    [You must be registered and logged in to see this image.]

    [You must be registered and logged in to see this image.]



    _________________
    Kill or be killed.

    - Gandhi
    avatar
    ElTioTotis

    Posts : 64
    Join date : 2013-01-16
    Age : 25
    Location : Tijuana, Mexico

    Re: [W5] ĸ¢2 388 - 344 ΞR7★

    Post by ElTioTotis on Mon Jun 03, 2013 8:27 pm

    Thomas Y U so mean


    _________________
    Obedience brings discipline, discipline brings unity, unity brings power, power is life
    avatar
    Baseh

    Posts : 264
    Join date : 2012-05-22
    Age : 19
    Location : Australia

    Re: [W5] ĸ¢2 388 - 344 ΞR7★

    Post by Baseh on Mon Jun 03, 2013 8:59 pm

    Bengi, cry is free!


    _________________
    Uρ★~βαse~*@IN
    avatar
    Maxøu

    Posts : 190
    Join date : 2012-06-10
    Age : 21
    Location : France

    Re: [W5] ĸ¢2 388 - 344 ΞR7★

    Post by Maxøu on Tue Jun 04, 2013 6:33 am

    Put FGT tag and names, and then hack during a war while using those is free too. I remember this, still funny.


    _________________
    Season 1 : Team D'OEUF
    Season 2 : Team D'OEUF
    Season 3 : Forgotten Legends
    Season 4 : Σlegance ( clan retired from IL )
    Season 5 : λρocalypse 2

    [You must be registered and logged in to see this image.]
    avatar
    Nero

    Posts : 88
    Join date : 2012-05-14
    Location : Germany

    Re: [W5] ĸ¢2 388 - 344 ΞR7★

    Post by Nero on Tue Jun 04, 2013 8:26 am

    How can you confirm for no start ups against ER7? LMAO


    _________________
    [You must be registered and logged in to see this image.]
    avatar
    Raziel

    Posts : 22
    Join date : 2012-08-08

    Re: [W5] ĸ¢2 388 - 344 ΞR7★

    Post by Raziel on Tue Jun 04, 2013 9:38 am

    sorry if it hurted you that he use two time the word " fuck ", but it's still less than you, trying to talk bad to him, using his nationality or personnal life, did he do same ?
    it's not because everyone flame you about mex or idk what that you have to do same when he didn't. ( btw; private conv ≠ public topic )

    anyway GG, next time let's do the start up thing for no doubt, I'm sure you would also have dislike to lose three races when you are gonna do top 3 because of massive disconection.

    Smile

    Posts : 39
    Join date : 2013-04-29

    Re: [W5] ĸ¢2 388 - 344 ΞR7★

    Post by Smile on Tue Jun 04, 2013 9:56 am

    Raziel wrote:sorry if it hurted you that he use two time the word " fuck ", but it's still less than you, trying to talk bad to him, using his nationality or personnal life, did he do same ?
    it's not because everyone flame you about mex or idk what that you have to do same when he didn't. ( btw; private conv ≠ public topic )

    anyway GG, next time let's do the start up thing for no doubt, I'm sure you would also have dislike to lose three races when you are gonna do top 3 because of massive disconection.

    It's IMPOSSIBLE to disconnect specific people. Tell me how that would be possible? I warred with ER7 a long time, and they were clean from an objective POV.
    avatar
    Blackheart

    Posts : 165
    Join date : 2012-06-04
    Age : 28
    Location : Mexico

    Re: [W5] ĸ¢2 388 - 344 ΞR7★

    Post by Blackheart on Tue Jun 04, 2013 10:12 am

    Nero wrote:How can you confirm for no start ups against ER7? LMAO

    words coming from a blatant cheater.

    ur opinion is garbage. and doesnt count

    -

    On Topic.
    not replying to anyone else apart from the one's who played this match.

    cry is free


    _________________
    Kill or be killed.

    - Gandhi
    avatar
    Lakitu

    Posts : 48
    Join date : 2012-11-21

    Re: [W5] ĸ¢2 388 - 344 ΞR7★

    Post by Lakitu on Tue Jun 04, 2013 11:52 am



    _________________
    [You must be registered and logged in to see this image.]

    Season 5 || n§» || Division 3 || 3-1
    avatar
    Thomas

    Posts : 163
    Join date : 2012-05-15
    Age : 22
    Location : France

    Re: [W5] ĸ¢2 388 - 344 ΞR7★

    Post by Thomas on Tue Jun 04, 2013 12:24 pm

    Sorry if I offended you Bengi, wasn't my aim

    And @Jaws, Lakitu answered to you so yep, they're clean indeed, and it's kinda weird to see that this thing only happened when we refused to show startup, the funny thing being that we still win even with hacking in the opponent clan haha, plus Jaws playing as an ally for ER7 during this war was kinda funny, I'm still waiting for Fearz' decision about this
    avatar
    Blackheart

    Posts : 165
    Join date : 2012-06-04
    Age : 28
    Location : Mexico

    Re: [W5] ĸ¢2 388 - 344 ΞR7★

    Post by Blackheart on Tue Jun 04, 2013 12:39 pm

    Thomas wrote:Sorry if I offended you Bengi, wasn't my aim

    And @Jaws, Lakitu answered to you so yep, they're clean indeed, and it's kinda weird to see that this thing only happened when we refused to show startup, the funny thing being that we still win even with hacking in the opponent clan haha, plus Jaws playing as an ally for ER7 during this war was kinda funny, I'm still waiting for Fearz' decision about this

    You should use some common sense i tought u were smarter..

    1- I uploaded that video for show what its possible in this game i spoke with Waluigi to explain to him some stuff that wasnt shown before as u know and some others when i saw many previous wars with sudden mass dc's that worried me to think people would have been starting to abuse this a clear example was the war of Ac vs wZ (if i remember correctly that they said something about a race on Mario raceway), also if i would wanted to abusse from the program , i would keep it hidden and wouldnt tell no one about it.

    Video:


    2 - Also its not a Wii hack i have explained it like 100 times its a program on YOUR COMPUTER that makes a target to other players like a kind of DDoS

    3 - If i would like to screw you guys i would not be that obvious or stupid to pull dc's on my own team as well i would just dc'd ur bagger the races and blame in his connection.


    Also if i would be an asshole i would just target u and ur team in all the wars u will be playing even if im not playing in the room or im on the wii , i can make u guys unable to make it play.. with some nice's 86420 and dc's

    if u dont belive me just ask brian..

    Also people like u makes me regret working on an anti cheat program , u guys just dont deserve it. for beign crazy paranoic


    _________________
    Kill or be killed.

    - Gandhi
    avatar
    Thomas

    Posts : 163
    Join date : 2012-05-15
    Age : 22
    Location : France

    Re: [W5] ĸ¢2 388 - 344 ΞR7★

    Post by Thomas on Tue Jun 04, 2013 1:19 pm

    Blackheart wrote:3 - If i would like to screw you guys i would not be that obvious or stupid to pull dc's on my own team as well i would just dc'd ur bagger the races and blame in his connection.

    You made the whole room dc it's the same, and you already blame our connection so :p

    btw, the video of the war :

    avatar
    Blackheart

    Posts : 165
    Join date : 2012-06-04
    Age : 28
    Location : Mexico

    Re: [W5] ĸ¢2 388 - 344 ΞR7★

    Post by Blackheart on Tue Jun 04, 2013 1:29 pm

    Thomas wrote:
    Blackheart wrote:3 - If i would like to screw you guys i would not be that obvious or stupid to pull dc's on my own team as well i would just dc'd ur bagger the races and blame in his connection.

    You made the whole room dc it's the same, and you already blame our connection so :p

    btw, the video of the war :


    I hosted 4 wars with no problems. and suddenly we war ur clan and lags and dcs happen , sorry not our problem like i said before pay for a good internet. if u dont have money its a shame.


    _________________
    Kill or be killed.

    - Gandhi
    avatar
    Blackjack

    Posts : 80
    Join date : 2013-01-13
    Location : Dominican Republic

    EL BENGI SABEEEEE

    Post by Blackjack on Tue Jun 04, 2013 3:09 pm

    Bengi Knows Very Happy
    Dont mess with him


    _________________
    [You must be registered and logged in to see this image.]

    Sponsored content

    Re: [W5] ĸ¢2 388 - 344 ΞR7★

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Mon Dec 11, 2017 6:30 am