[W5] HD 355 - 374 Ct

    Share
    avatar
    Rookie

    Posts : 291
    Join date : 2012-05-10
    Age : 21

    [W5] HD 355 - 374 Ct

    Post by Rookie on Sun Dec 09, 2012 6:18 pm

    Ok I didnt make a table cuz honestly i didn't really know how to make it work and i probably made a few mistakes

    GP1

    HD 106* - 135 Ct

    GP2

    HD 132 - 112 Ct

    GP3

    HD 117 - 127 Ct

    Rookie: 14 + 28 + 35 = 77
    KD: 28 + 26 + 20 = 74
    Trevor: 26 + 41 + 15 = 82
    Demon: 23 + 10 + 18 = 51
    General: d/c + 27 + 29 = 56 (2GP)

    Jason: 16 + 31 + 38 = 85
    4Peru: 35 + 15 + x = 50 (2GP)
    Soda: 26 + 10 + 7 = 43
    Rag: 17 + 26 + 12 = 55
    Zander: 41 + 15 + 45 = 101 (10 races)
    Mewwy: x + 15 + 25 = 40 (6 races)

    we reset room a few times, and continued play once in gp1. ill get pics soon
    avatar
    Mewwy

    Posts : 65
    Join date : 2012-10-24

    Re: [W5] HD 355 - 374 Ct

    Post by Mewwy on Sun Dec 09, 2012 6:23 pm

    Daisy Circuit.
    avatar
    Rookie

    Posts : 291
    Join date : 2012-05-10
    Age : 21

    Re: [W5] HD 355 - 374 Ct

    Post by Rookie on Sun Dec 09, 2012 6:25 pm

    Mewwy wrote:Daisy Circuit.

    i know it ruined us twice that was a really frustrating loss, i thought you guys had shock so tried to pow it out but apparently Trevor had it .-.
    avatar
    5olaaar

    Posts : 129
    Join date : 2012-11-05
    Location : macka's bogan village

    Re: [W5] HD 355 - 374 Ct

    Post by 5olaaar on Sun Dec 09, 2012 6:46 pm

    (d)
    avatar
    zommy08

    Posts : 35
    Join date : 2012-08-11
    Age : 18
    Location : Germany

    Re: [W5] HD 355 - 374 Ct

    Post by zommy08 on Mon Dec 10, 2012 4:26 am

    [09/12/2012 21:35:52] ★Wεςlεγ★: did we win the IL war?
    [09/12/2012 21:35:59] 「Zσmmγ★Richard B」: we dont know
    [09/12/2012 21:36:02] zander: i dont know
    [09/12/2012 21:36:03] 「Zσmmγ★Richard B」: too many d/c's
    [09/12/2012 21:36:07] ★Wεςlεγ★: how? lol
    [09/12/2012 21:36:11] soda,: we won
    [09/12/2012 21:36:15] ★Wεςlεγ★: rematch?
    [09/12/2012 21:36:18] Noαh: good job on top 4 guys =)
    [09/12/2012 21:36:25] zander: Really Marlin
    [09/12/2012 21:36:27] soda,: top 4 won us the war
    [09/12/2012 21:36:27] ★Wεςlεγ★: (cool)
    [09/12/2012 21:36:32] soda,: Trevor's raging
    [09/12/2012 21:36:32] soda,: lmao
    [09/12/2012 21:36:33] Mewwy ( ͡° ͜ʖ ͡°): post
    [09/12/2012 21:36:36] Mewwy ( ͡° ͜ʖ ͡°): pls
    [09/12/2012 21:36:46] zander: they are posting resluts
    [09/12/2012 21:36:47] soda,: [3:34:24 PM] Rovert: everyone in Ct is slow
    [3:34:32 PM] Poliwhirl.: still bitching about that war?
    [3:34:34 PM] Poliwhirl.: srs
    [3:35:00 PM] Rovert: yeah they won with a lucky top 4 since none of them can race
    [3:35:55 PM] Poliwhirl.: (hug)?
    [3:36:09 PM] Rovert: rookie drop pows when i have shock
    [3:36:11 PM] Rovert: they have 4 dodges
    [09/12/2012 21:36:51] 「Zσmmγ★Richard B」: RESLUTS LOL
    [09/12/2012 21:37:07] zander: OMFG
    [09/12/2012 21:37:08] Noαh: lol
    [09/12/2012 21:37:10] zander: LOLOL
    [09/12/2012 21:37:10] Noαh: yes
    [09/12/2012 21:37:22] zander: THANK YOU ROOKIE
    [09/12/2012 21:37:25] Noαh: I said they had shock tho
    [09/12/2012 21:37:32] ★Wεςlεγ★: LOL!!!
    [09/12/2012 21:37:37] 「Zσmmγ★Richard B」: LMAO


    _________________
    Season 1: Clanless
    Season 2: Divinity - Division 6 - Unfinished
    Season 3: Clan Thunder - Division 5 - 2nd Place (7-0-3)
    Season 4: Clan Thunder - Division 4 - 5th place (3-0-7)
    Season 5: Indefatigable - Division 7 - In Progress

    Bobo

    Posts : 136
    Join date : 2012-05-24
    Age : 36
    Location : Germany

    Re: [W5] HD 355 - 374 Ct

    Post by Bobo on Mon Dec 10, 2012 8:34 am

    Rookie wrote:
    Mewwy wrote:Daisy Circuit.

    i know it ruined us twice that was a really frustrating loss, i thought you guys had shock so tried to pow it out but apparently Trevor had it .-.

    [You must be registered and logged in to see this image.]
    avatar
    Rookie

    Posts : 291
    Join date : 2012-05-10
    Age : 21

    Re: [W5] HD 355 - 374 Ct

    Post by Rookie on Mon Dec 10, 2012 6:08 pm

    zommy08 wrote:[09/12/2012 21:35:52] ★Wεςlεγ★: did we win the IL war?
    [09/12/2012 21:35:59] 「Zσmmγ★Richard B」: we dont know
    [09/12/2012 21:36:02] zander: i dont know
    [09/12/2012 21:36:03] 「Zσmmγ★Richard B」: too many d/c's
    [09/12/2012 21:36:07] ★Wεςlεγ★: how? lol
    [09/12/2012 21:36:11] soda,: we won
    [09/12/2012 21:36:15] ★Wεςlεγ★: rematch?
    [09/12/2012 21:36:18] Noαh: good job on top 4 guys =)
    [09/12/2012 21:36:25] zander: Really Marlin
    [09/12/2012 21:36:27] soda,: top 4 won us the war
    [09/12/2012 21:36:27] ★Wεςlεγ★: (cool)
    [09/12/2012 21:36:32] soda,: Trevor's raging
    [09/12/2012 21:36:32] soda,: lmao
    [09/12/2012 21:36:33] Mewwy ( ͡° ͜ʖ ͡°): post
    [09/12/2012 21:36:36] Mewwy ( ͡° ͜ʖ ͡°): pls
    [09/12/2012 21:36:46] zander: they are posting resluts
    [09/12/2012 21:36:47] soda,: [3:34:24 PM] Rovert: everyone in Ct is slow
    [3:34:32 PM] Poliwhirl.: still bitching about that war?
    [3:34:34 PM] Poliwhirl.: srs
    [3:35:00 PM] Rovert: yeah they won with a lucky top 4 since none of them can race
    [3:35:55 PM] Poliwhirl.: (hug)?
    [3:36:09 PM] Rovert: rookie drop pows when i have shock
    [3:36:11 PM] Rovert: they have 4 dodges
    [09/12/2012 21:36:51] 「Zσmmγ★Richard B」: RESLUTS LOL
    [09/12/2012 21:37:07] zander: OMFG
    [09/12/2012 21:37:08] Noαh: lol
    [09/12/2012 21:37:10] zander: LOLOL
    [09/12/2012 21:37:10] Noαh: yes
    [09/12/2012 21:37:22] zander: THANK YOU ROOKIE
    [09/12/2012 21:37:25] Noαh: I said they had shock tho
    [09/12/2012 21:37:32] ★Wεςlεγ★: LOL!!!
    [09/12/2012 21:37:37] 「Zσmmγ★Richard B」: LMAO

    Yes, unlike most of the community we choose not to skype except once in a great while. I can't even skype for IL wars anyway if I wanted to. I thought you had shock so when none of you guys were in dodges I tried going back to 10th with the POW to kill the shock and ruin a strategical shock end of lap 3 since we had top 3 and the war won but unfortunately you guys used like 3 dodges and trevor ended up having shock and freaked out and spammed it, not my idea of a good last race for us, was quite frustrating. oh well.
    avatar
    BlackMagic

    Posts : 438
    Join date : 2012-05-14
    Age : 23

    Re: [W5] HD 355 - 374 Ct

    Post by BlackMagic on Mon Dec 10, 2012 7:32 pm

    skypeless racers are still the best though.
    avatar
    Chain

    Posts : 475
    Join date : 2012-05-15
    Location : Cologne

    Re: [W5] HD 355 - 374 Ct

    Post by Chain on Mon Dec 10, 2012 8:24 pm

    What about the pics? But if Ct can confirm the results you don't need to upload them.


    _________________

    [You must be registered and logged in to see this image.]


    [You must be registered and logged in to see this image.]

    Zander

    Posts : 14
    Join date : 2012-07-24
    Location : Z

    Re: [W5] HD 355 - 374 Ct

    Post by Zander on Tue Dec 11, 2012 1:08 am

    Results are good. You dont need to upload pics.
    avatar
    zommy08

    Posts : 35
    Join date : 2012-08-11
    Age : 18
    Location : Germany

    Re: [W5] HD 355 - 374 Ct

    Post by zommy08 on Wed Dec 12, 2012 5:11 am

    Rookie wrote:
    zommy08 wrote:[09/12/2012 21:35:52] ★Wεςlεγ★: did we win the IL war?
    [09/12/2012 21:35:59] 「Zσmmγ★Richard B」: we dont know
    [09/12/2012 21:36:02] zander: i dont know
    [09/12/2012 21:36:03] 「Zσmmγ★Richard B」: too many d/c's
    [09/12/2012 21:36:07] ★Wεςlεγ★: how? lol
    [09/12/2012 21:36:11] soda,: we won
    [09/12/2012 21:36:15] ★Wεςlεγ★: rematch?
    [09/12/2012 21:36:18] Noαh: good job on top 4 guys =)
    [09/12/2012 21:36:25] zander: Really Marlin
    [09/12/2012 21:36:27] soda,: top 4 won us the war
    [09/12/2012 21:36:27] ★Wεςlεγ★: (cool)
    [09/12/2012 21:36:32] soda,: Trevor's raging
    [09/12/2012 21:36:32] soda,: lmao
    [09/12/2012 21:36:33] Mewwy ( ͡° ͜ʖ ͡°): post
    [09/12/2012 21:36:36] Mewwy ( ͡° ͜ʖ ͡°): pls
    [09/12/2012 21:36:46] zander: they are posting resluts
    [09/12/2012 21:36:47] soda,: [3:34:24 PM] Rovert: everyone in Ct is slow
    [3:34:32 PM] Poliwhirl.: still bitching about that war?
    [3:34:34 PM] Poliwhirl.: srs
    [3:35:00 PM] Rovert: yeah they won with a lucky top 4 since none of them can race
    [3:35:55 PM] Poliwhirl.: (hug)?
    [3:36:09 PM] Rovert: rookie drop pows when i have shock
    [3:36:11 PM] Rovert: they have 4 dodges
    [09/12/2012 21:36:51] 「Zσmmγ★Richard B」: RESLUTS LOL
    [09/12/2012 21:37:07] zander: OMFG
    [09/12/2012 21:37:08] Noαh: lol
    [09/12/2012 21:37:10] zander: LOLOL
    [09/12/2012 21:37:10] Noαh: yes
    [09/12/2012 21:37:22] zander: THANK YOU ROOKIE
    [09/12/2012 21:37:25] Noαh: I said they had shock tho
    [09/12/2012 21:37:32] ★Wεςlεγ★: LOL!!!
    [09/12/2012 21:37:37] 「Zσmmγ★Richard B」: LMAO

    Yes, unlike most of the community we choose not to skype except once in a great while. I can't even skype for IL wars anyway if I wanted to. I thought you had shock so when none of you guys were in dodges I tried going back to 10th with the POW to kill the shock and ruin a strategical shock end of lap 3 since we had top 3 and the war won but unfortunately you guys used like 3 dodges and trevor ended up having shock and freaked out and spammed it, not my idea of a good last race for us, was quite frustrating. oh well.
    If you were Skypeless I'm surprised you weren't watching Trevor's stream Razz
    avatar
    BlackMagic

    Posts : 438
    Join date : 2012-05-14
    Age : 23

    Re: [W5] HD 355 - 374 Ct

    Post by BlackMagic on Wed Dec 12, 2012 4:32 pm

    because streams have no lag at all obviously.
    avatar
    zommy08

    Posts : 35
    Join date : 2012-08-11
    Age : 18
    Location : Germany

    Re: [W5] HD 355 - 374 Ct

    Post by zommy08 on Wed Dec 12, 2012 5:59 pm

    fairz


    _________________
    Season 1: Clanless
    Season 2: Divinity - Division 6 - Unfinished
    Season 3: Clan Thunder - Division 5 - 2nd Place (7-0-3)
    Season 4: Clan Thunder - Division 4 - 5th place (3-0-7)
    Season 5: Indefatigable - Division 7 - In Progress
    avatar
    Rookie

    Posts : 291
    Join date : 2012-05-10
    Age : 21

    Re: [W5] HD 355 - 374 Ct

    Post by Rookie on Fri Dec 14, 2012 6:44 pm

    zommy08 wrote:
    Rookie wrote:
    zommy08 wrote:[09/12/2012 21:35:52] ★Wεςlεγ★: did we win the IL war?
    [09/12/2012 21:35:59] 「Zσmmγ★Richard B」: we dont know
    [09/12/2012 21:36:02] zander: i dont know
    [09/12/2012 21:36:03] 「Zσmmγ★Richard B」: too many d/c's
    [09/12/2012 21:36:07] ★Wεςlεγ★: how? lol
    [09/12/2012 21:36:11] soda,: we won
    [09/12/2012 21:36:15] ★Wεςlεγ★: rematch?
    [09/12/2012 21:36:18] Noαh: good job on top 4 guys =)
    [09/12/2012 21:36:25] zander: Really Marlin
    [09/12/2012 21:36:27] soda,: top 4 won us the war
    [09/12/2012 21:36:27] ★Wεςlεγ★: (cool)
    [09/12/2012 21:36:32] soda,: Trevor's raging
    [09/12/2012 21:36:32] soda,: lmao
    [09/12/2012 21:36:33] Mewwy ( ͡° ͜ʖ ͡°): post
    [09/12/2012 21:36:36] Mewwy ( ͡° ͜ʖ ͡°): pls
    [09/12/2012 21:36:46] zander: they are posting resluts
    [09/12/2012 21:36:47] soda,: [3:34:24 PM] Rovert: everyone in Ct is slow
    [3:34:32 PM] Poliwhirl.: still bitching about that war?
    [3:34:34 PM] Poliwhirl.: srs
    [3:35:00 PM] Rovert: yeah they won with a lucky top 4 since none of them can race
    [3:35:55 PM] Poliwhirl.: (hug)?
    [3:36:09 PM] Rovert: rookie drop pows when i have shock
    [3:36:11 PM] Rovert: they have 4 dodges
    [09/12/2012 21:36:51] 「Zσmmγ★Richard B」: RESLUTS LOL
    [09/12/2012 21:37:07] zander: OMFG
    [09/12/2012 21:37:08] Noαh: lol
    [09/12/2012 21:37:10] zander: LOLOL
    [09/12/2012 21:37:10] Noαh: yes
    [09/12/2012 21:37:22] zander: THANK YOU ROOKIE
    [09/12/2012 21:37:25] Noαh: I said they had shock tho
    [09/12/2012 21:37:32] ★Wεςlεγ★: LOL!!!
    [09/12/2012 21:37:37] 「Zσmmγ★Richard B」: LMAO

    Yes, unlike most of the community we choose not to skype except once in a great while. I can't even skype for IL wars anyway if I wanted to. I thought you had shock so when none of you guys were in dodges I tried going back to 10th with the POW to kill the shock and ruin a strategical shock end of lap 3 since we had top 3 and the war won but unfortunately you guys used like 3 dodges and trevor ended up having shock and freaked out and spammed it, not my idea of a good last race for us, was quite frustrating. oh well.
    If you were Skypeless I'm surprised you weren't watching Trevor's stream Razz

    lol if you think HD skypes wars you must be really new here
    avatar
    zommy08

    Posts : 35
    Join date : 2012-08-11
    Age : 18
    Location : Germany

    Re: [W5] HD 355 - 374 Ct

    Post by zommy08 on Fri Dec 14, 2012 6:46 pm

    i thought HD didnt war anymore at all XD


    _________________
    Season 1: Clanless
    Season 2: Divinity - Division 6 - Unfinished
    Season 3: Clan Thunder - Division 5 - 2nd Place (7-0-3)
    Season 4: Clan Thunder - Division 4 - 5th place (3-0-7)
    Season 5: Indefatigable - Division 7 - In Progress
    avatar
    Rookie

    Posts : 291
    Join date : 2012-05-10
    Age : 21

    Re: [W5] HD 355 - 374 Ct

    Post by Rookie on Fri Dec 14, 2012 6:47 pm

    loldamn fast reply

    we're declining in mkw a lot honestly, IL is just for fun.


    _________________
    Season 2 | High Definition | Division 3 | 1-9 | 6th
    Season 3 | High Definition | Division 5 | 8-2 | 1st
    Season 4 | Clan Volo | Division 5 | 4-6 | 4th | MVP
    Season 5 | Apocalypse  | Division 4 | 7-1-1 | 2nd
    avatar
    zommy08

    Posts : 35
    Join date : 2012-08-11
    Age : 18
    Location : Germany

    Re: [W5] HD 355 - 374 Ct

    Post by zommy08 on Fri Dec 14, 2012 6:48 pm

    oic
    it gives me a friggin email every time someone responds, thats how i knew Razz


    _________________
    Season 1: Clanless
    Season 2: Divinity - Division 6 - Unfinished
    Season 3: Clan Thunder - Division 5 - 2nd Place (7-0-3)
    Season 4: Clan Thunder - Division 4 - 5th place (3-0-7)
    Season 5: Indefatigable - Division 7 - In Progress
    avatar
    neqmkw

    Posts : 2
    Join date : 2012-12-14

    Re: [W5] HD 355 - 374 Ct

    Post by neqmkw on Fri Dec 14, 2012 7:05 pm

    Hello I'm Noah =D

    avatar
    Peruviankid689

    Posts : 48
    Join date : 2012-07-24
    Age : 20
    Location : Peru

    Re: [W5] HD 355 - 374 Ct

    Post by Peruviankid689 on Sun Dec 16, 2012 3:34 pm

    zommy08 wrote:[09/12/2012 21:35:52] ★Wεςlεγ★: did we win the IL war?
    [09/12/2012 21:35:59] 「Zσmmγ★Richard B」: we dont know
    [09/12/2012 21:36:02] zander: i dont know
    [09/12/2012 21:36:03] 「Zσmmγ★Richard B」: too many d/c's
    [09/12/2012 21:36:07] ★Wεςlεγ★: how? lol
    [09/12/2012 21:36:11] soda,: we won
    [09/12/2012 21:36:15] ★Wεςlεγ★: rematch?
    [09/12/2012 21:36:18] Noαh: good job on top 4 guys =)
    [09/12/2012 21:36:25] zander: Really Marlin
    [09/12/2012 21:36:27] soda,: top 4 won us the war
    [09/12/2012 21:36:27] ★Wεςlεγ★: (cool)
    [09/12/2012 21:36:32] soda,: Trevor's raging
    [09/12/2012 21:36:32] soda,: lmao
    [09/12/2012 21:36:33] Mewwy ( ͡° ͜ʖ ͡°): post
    [09/12/2012 21:36:36] Mewwy ( ͡° ͜ʖ ͡°): pls
    [09/12/2012 21:36:46] zander: they are posting resluts
    [09/12/2012 21:36:47] soda,: [3:34:24 PM] Rovert: everyone in Ct is slow
    [3:34:32 PM] Poliwhirl.: still bitching about that war?
    [3:34:34 PM] Poliwhirl.: srs
    [3:35:00 PM] Rovert: yeah they won with a lucky top 4 since none of them can race
    [3:35:55 PM] Poliwhirl.: (hug)?
    [3:36:09 PM] Rovert: rookie drop pows when i have shock
    [3:36:11 PM] Rovert: they have 4 dodges
    [09/12/2012 21:36:51] 「Zσmmγ★Richard B」: RESLUTS LOL
    [09/12/2012 21:37:07] zander: OMFG
    [09/12/2012 21:37:08] Noαh: lol
    [09/12/2012 21:37:10] zander: LOLOL
    [09/12/2012 21:37:10] Noαh: yes
    [09/12/2012 21:37:22] zander: THANK YOU ROOKIE
    [09/12/2012 21:37:25] Noαh: I said they had shock tho
    [09/12/2012 21:37:32] ★Wεςlεγ★: LOL!!!
    [09/12/2012 21:37:37] 「Zσmmγ★Richard B」: LMAO

    Zommy, please tell Zander to check his PM on MKWii Forums.
    -sorry for spam-

    Sponsored content

    Re: [W5] HD 355 - 374 Ct

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Fri Oct 20, 2017 3:48 am